Вірші для мотивації можна знайти тут
Завдання для мотивації та актуалізації опорних знань
Анаграми
АМНГЙІ – МАГНІЙ
АРОБКН – КАРБОН
ІЛЙІТ – ЛІТІЙ
ЕЛІГЙ – ГЕЛІЙ
ГЕНКСИО –
ОКСИГЕН
РІАБЙ – БАРІЙ
ЛЬАКЦІЙ –
КАЛЬЦІЙ
Хрестики-нулики
C
|
Ca
|
Fr
|
Ne
|
Al
|
La
|
I
|
Ni
|
S
|
Обери елементи, в яких краще виражені металічні
властивості
Li
|
O
|
Cl
|
F
|
Na
|
K
|
Cs
|
Br
|
Mg
|
Таємний лист
(Доповни речення)
Фізичні явища – це явища, під час яких речовина
______________.
Речовини, які вступають в хімічну реакцію
називають___________.
_________________ - це умовний запис хімічної взаємодії
за допомогою ______________ та ____________________.
На швидкість
Протягом 1 хвилини назвати якомога більше елементів на
літеру «Б» або «С». Записати їх.
Берилій, Бром, Бор, Барій, Борій, Берклій, Бісмут
Ужитковий експеримент або хімія в житті людини
Щоб почистити срібні прикраси:
треба їх промити в теплій воді з додаванням нашатирного спирту (1ст.л. на 1 л. води);
почистити щіткою використовуючи зубну пасту;
промити срібні речі у розчині соди( 50 г на 1 л. гарячої води).
Після нарізки цибулі, часнику і оселедця руки мають неприємний запах усунути його можна змочивши руки в розчині оцту або лимонної кислоти.
Щоб видалити іржу з ножів та виделок скористайтесь ріпчастою цибулею.
Якщо кахель втратив блиск, протріть його слабким розчином нашатирного спирту.
Свіжу пляму від червоного вина необхідно засипати сіллю та промити.
Ужитковий експеримент або хімія в житті людини
Щоб почистити срібні прикраси:
треба їх промити в теплій воді з додаванням нашатирного спирту (1ст.л. на 1 л. води);
почистити щіткою використовуючи зубну пасту;
промити срібні речі у розчині соди( 50 г на 1 л. гарячої води).
Після нарізки цибулі, часнику і оселедця руки мають неприємний запах усунути його можна змочивши руки в розчині оцту або лимонної кислоти.
Щоб видалити іржу з ножів та виделок скористайтесь ріпчастою цибулею.
Якщо кахель втратив блиск, протріть його слабким розчином нашатирного спирту.
Свіжу пляму від червоного вина необхідно засипати сіллю та промити.
Ви просто МОЛОДЕЦЬ! Адже поєднання хімії та легке вирішення повсякденних побутових проблем з її допомогою - це головна умова для заохочення учнів до вивчення складної науки! Дякую Вам.
ОтветитьУдалитьДякую.
ОтветитьУдалить