7 клас
Тема 1: "Вода. Склад молекули, поширеність в природі, фізичні властивості. Вода – розчинник" ДокладнішеТема 2: "Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. Масова частка розчиненої речовини" Докладніше
Тема 3: "Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти і основи. Поняття про індикатори"Докладніше
Відеодосліди
Відеодосліди
Тема 4: Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі.
Відеоурок
Відеоурок
Завдання
7 клас
8 клас
Будова електронних оболонок
Будова атома.Періодичний закон
Типи хімічних зв"язків
9 клас
Виконати самостійну роботу до тем 1-3
Надати відповіді до відео до теми 2; Рівняння реакцій до теми 3
До теми 4: Параграф 30, дати відповіді письмово в робочому зошиті на запитання:
Яка добова потреба людини в воді? Як впливає вода на формування клімату?
Що таке кислотні дощі, як вони утворюються? Яке значення води для вашого життя.
До теми 4: Параграф 30, дати відповіді письмово в робочому зошиті на запитання:
Яка добова потреба людини в воді? Як впливає вода на формування клімату?
Що таке кислотні дощі, як вони утворюються? Яке значення води для вашого життя.
8 клас
Тема 2: "Хімічні властивості кислот" Докладніше Відеодосліди
Тема 3: "Солі. Характеристика солей. Фізичні та хімічні властивості солей" Докладніше
Тема 3: "Солі. Характеристика солей. Фізичні та хімічні властивості солей" Докладніше
Завдання
8 клас
1. Опрацювати параграфи 24-26, 29-32
2. Вправи в уроках до тем 1-3
3. Інтерактивні завдання
Визнач клас неорганічної сполуки
Визнач луги та нерозчинні основи за допомогою таблиці розчинності
Зазнач речовину та її характеристику
4. До теми 4: опрацювати параграфи 34-36, виконати вправи №274, 281, 289 (усім) 278, 284 (на високий рівень)
2. Вправи в уроках до тем 1-3
3. Інтерактивні завдання
Визнач клас неорганічної сполуки
Визнач луги та нерозчинні основи за допомогою таблиці розчинності
Зазнач речовину та її характеристику
4. До теми 4: опрацювати параграфи 34-36, виконати вправи №274, 281, 289 (усім) 278, 284 (на високий рівень)
Повторення:
Будова атома.Періодичний закон
Типи хімічних зв"язків
9 клас
Тема 2: "Вуглеводи:
глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення
і утворення в природі. Крохмаль
і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль." Докладніше"
Відеодосліди
Відеодосліди
Відеодосліди
Відеодосліди
Тема 3: "Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти та білки. Їх роль.
Тема 4 Природні та синтетичні органічні сполуки. Значення для довкілля.
Тема 4 Природні та синтетичні органічні сполуки. Значення для довкілля.
Завдання
9 клас
Опрацювати параграфи підручника 29-33, вправи з підручника №222,224, 229, 230, 231, 235, 236, 239, 241.
Інтерактивні вправи
Вікторина до теми 1
Знайди речовину та її назву до теми 2, визнач вуглевод
Аміни Перегляньте відео та дайте відповіді
Тема 4 Опрацювати параграф 34, вправи 243, 244
Інтерактивні вправи
Вікторина до теми 1
Знайди речовину та її назву до теми 2, визнач вуглевод
Аміни Перегляньте відео та дайте відповіді
Тема 4 Опрацювати параграф 34, вправи 243, 244
10 клас
Тема 1 Аміни Докладніше
Тема 2 Амінокислоти Докладніше
Тема 3 Білки Докладніше
Відеодосліди
Відеодосліди
Тема 4 Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі
Відео
10 класВідеодосліди
Тема 4 Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі
Відео
Завдання
Опрацювати параграфи 26-29,
вправи виконати в зошит 198,204, 205, 209, 210, 216.
Інтерактивні завдання онлайн
Білки
Тема 4 Опрацювати параграфи 30, 31, виписати визначення.
Дати відповіді на запитання в зошиті:
Які сполуки називають ситетичними високомолекулярними речовинами і чому? Поясніть термін "середня відносна молекулярна маса полімеру".
Якою може бути будова макромолекул?
Охарактеризуйте реакції полімеризації та поліконденсації.
Тема 4 Опрацювати параграфи 30, 31, виписати визначення.
Дати відповіді на запитання в зошиті:
Які сполуки називають ситетичними високомолекулярними речовинами і чому? Поясніть термін "середня відносна молекулярна маса полімеру".
Якою може бути будова макромолекул?
Охарактеризуйте реакції полімеризації та поліконденсації.
Типи розрахункових задач
І. Обчислення за хімічними формулами.
1. Обчислення відносної молекулярної маси речовини.
2. Обчислення масової частки елемента у сполуці.
3. Обчислення числа атомів (молекул) у певній кількості речовини.
4. Обчислення маси певної кількості речовини та кількості речовини певної її маси.
5. Обчислення об’єму газу, який взято у певній кількості речовини.
6. Обчислення маси певного об’єму газу за нормальних умов і об’єму газу, який займає за н.у. певна маса газу.
7. Обчислення відносної густини і молекулярної маси газів.
ІІ. Обчислення з використанням понять про розчини.
1. Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині.
2. Обчислення маси розчиненої речовини в розчині.
3. Обчислення розчинності речовин.
ІІІ. Обчислення за рівняннями хімічних реакцій.
1. Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, яка бере участь у реакції, за відомою кількістю іншої реагуючої речовини.
2. Обчислення за хімічними рівняннями мас речовин або об’ємів газів (н.у.) за відомою кількістю речовини, що вступає в реакцію або одержана в результаті реакції.
3. Обчислення об’ємних відношень газів при хімічних реакціях.
4. Обчислення за термохімічними рівняннями.
5. Обчислення маси або об’єму продукту реакції за відомою масою чи об’ємом вихідної речовини, що містить домішки.
6. Визначення масової або об’ємної частки виходу продукту реакції за відношенням до теоретично можливого.
7. Обчислення за хімічними рівняннями, якщо одну з реагуючих речовин взято у надлишку.
ІУ. Знаходження формул речовин.
1. Знаходження молекулярної формули газоподібної органічної речовини на основі її густини, відносної густини за воднем чи за повітрям та масовими частками елементів.
2. Знаходження молекулярної формули газоподібної органічної речовини на основі маси чи об’єму продуктів згоряння.
У. Комбіновані задачі.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ХІМІЇ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
При оцінювання рівня навчальних досягнень з хімії враховується:
- рівень засвоєння теоретичних знань;
- оволодіння хімічною мовою як засобом відображення знань про речовини і хімічні явища;
- сформованість експериментальних умінь, необхідних для виконання хімічних дослідів, передбачених навчальною програмою;
- здатність учнів застосовувати набуті знання на практиці;
- уміння розв'язувати розрахункові задачі.
За відмінностями між обсягом і глибиною досягнутих результатів, ступенем самостійності у виконанні завдань, здатністю використовувати знання у нових ситуаціях виокремлено рівні навчальних досягнень учнів, що оцінюються за 12-бальною шкалою.
Кожний наступний рівень вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики.
Визначальними в оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів є особистісні результати пізнавальної діяльності, в яких відбиваються загальнопредметні компетентності, набуті учнями в процесі навчання хімії.
Рівні навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) розпізнає деякі хімічні об'єкти (хімічні символи, формули, явища, посуд тощо) і називає їх (на побутовому рівні); знає правила безпеки під час проведення практичних робіт
|
2
|
Учень (учениця) описує деякі хімічні об'єкти за певними ознаками; знає призначення лабораторного обладнання
| |
3
|
Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета вивчення і може відтворити окремі його частини; під керівництвом учителя виконує найпростіші хімічні досліди
| |
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) знає окремі факти, що стосуються хімічних сполук і явищ; складає прості прилади для проведення дослідів і виконує їх під керівництвом учителя; складає з допомогою вчителя скорочену умову задачі
|
5
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює окремі частини начального матеріалу, дає визначення основних понять; самостійно виконує деякі хімічні досліди, описує хід їх виконання, дотримується порядку на робочому місці; самостійно складає і записує скорочену умову задачі
| |
6
|
Учень (учениця) відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя; описує окремі спостереження за перебігом хімічних дослідів; робить обчислення за готовою формулою
| |
III. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу, з допомогою вчителя порівнює хімічні об'єкти, описує спостереження за перебігом хімічних дослідів; наводить рівняння реакцій за умовою задачі
|
8
|
Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний і теоретичний навчальний матеріал, порівнює і класифікує хімічні об'єкти; самостійно виконує всі хімічні досліди згідно з інструкцією; робить обчислення за рівнянням реакції
| |
9
|
Учень (учениця) виявляє розуміння основоположних хімічних теорій і фактів, наводить приклади на підтвердження цього; робить окремі висновки з хімічних дослідів; з допомогою вчителя розв'язує задачі
| |
IV. Високий
|
10
|
Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і застосовує знання у стандартних ситуаціях, уміє аналізувати, узагальнювати й систематизувати надану інформацію, робити висновки; робить висновки з практичної роботи; самостійно наводить і використовує необхідні формули для розв'язування задач
|
11
|
Учень (учениця) володіє засвоєними знаннями і використовує їх у нестандартних ситуаціях, встановлює зв'язки між явищами; самостійно знаходить і використовує інформацію згідно з поставленим завданням; виконує хімічний експеримент, раціонально використовуючи обладнання і реактиви; самостійно розв'язує задачі, формулює відповіді
| |
12
|
Учень (учениця) має системні знання з предмета, аргументовано використовує їх, у тому числі у проблемних ситуаціях; аналізує додаткову інформацію; самостійно оцінює явища, пов'язані з речовинами та їх перетвореннями;
робить обґрунтовані висновки з хімічного експерименту; розв'язує експериментальні задачі за власним планом; самостійно аналізує та розв'язує задачі раціональним способом
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий